Forestillinger frem til 15. mars er avlyst

Den pågående koronapandemien gjør at vi, for å forhindre smitte i størst mulig grad skal holde oss hjemme. Alle konserter og forestillinger i Bærum Kulturhus er med denne begrunnelsen avlyst til og med 15. mars 2021.

Det jobbes med å finne nye datoer, men noen blir dessverre helt avlyst. Her er oversikt over avlyste og flyttede forestillinger.

Publikum med billetter til arrangementer i perioden vil bli kontaktet av oss på e-post. Billettene vil bli refundert eller flyttet.

Kafeen i Kulturhuset holder åpent hver dag mellom kl. 11 - 16 til kaffe, lunsj og billettsalg.

Afternoon Tea 6. mars er definert som servering og blir gjennomført som oppsatt.

Stengt for publikum, men det jobbes

Det er stengt for ordinære forestillinger, men det er aktivitet. I de to første ukene i februar vil elever fra 2. klasse på barneskolene i Bærum se to flotte forestillinger som en del av Den kulturelle skolesekken. Dette er en del av deres undervisning, de vil bli plassert i sine kohorter og selvsagt etter alle smittevernregler. Vi er glade for at barna kan få oppleve dette til tross for koronapandemi.

I tillegg er det gjort opptak av konserter som vises på sykehjem i Bærum. I februar kan beboere og ansatte se og høre Darling West med Tor Egil og Mari Kreken og «Dypt i forledelsen» med tekster av Jens Bjørneboe og tonesatt av Marcus Paus, fremført av Julie Kleive og Joachim Kwetzinsky på klaver på sine TV' er.

Forestillingen Realness er filmet på Bærum Kulturhus, og skal kun vises digitalt. Her kan du lese mer om denne: Realness

Bærum Kulturhus en del av en raus kommune som forstår og prioriterer kultur. Under koronapandemien har vi benyttet anledningen til å få gjennomført store vedlikeholds- og oppgraderingsarbeid av både i Store Sal og hele Lille Scene. Dette vil du, som publikum, nyte godt av når vi åpner.