Anneli Drecker & Ketil Bjørnstad Duo

Anneli Drecker & Ketil Bjørnstad Duo

No Man Is An Island

Intet mindre enn magisk!

Vokalist Anneli Drecker, pianist og komponist Ketil Bjørnstad og forfatter Lars Saabye Christensen har brukt sitt vennskap som base for skapelsen av den nye jazzplata Between Hotels and Time.

Den såre og rå poesien til Lars Saabye Christensen blir sunget og formidlet av den vakre stemmen til Anneli Drecker, akkompagnert av Ketil Bjørnstads ekspressive pianotoner. «Jeg vet knapt noen vokalist som har større forståelse for mitt melodiske landskap.

«Enhver konsert eller plateinnspilling med Anneli er en stor begivenhet for meg» - Ketil Bjørnstad.

«Og så er det Anneli Drecker da. For en formidler! Jeg har vært begeistra for hennes evne til å gå inn i tekster, løfte dem opp og invitere oss inn i dem i en årrekke. Likevel har hun denne gangen, i et empatisk og nesten telepatisk samarbeid med Bjørnstad, nådd et nytt nivå som vokalist og formidler. Intet mindre enn magisk.» - Tor Hammerø i Nettavisen.

www.kulturstasjonen.no
www.facebook.com/kalkmolla

OBS! Konserten ble flyttet fra 14. november. Alle med billetter får e-post fra Bærum Kulturhus med informasjon om flyttingen og eventuell refusjon av billetter.

Pris: 555
Varighet: 1 t, 30 min u/pause