Du og jeg og vi 2-3-4

En groovy konsert for barn 5–10 år, med familie.

Foajéscenen

Bærum Kulturhus

Hele familien er invitert til et musikalsk eventyr med spennende karakterer og utfordringer. Den gøyale gjengen ønsker å lære alle barn (og voksne) i hele verden å klappe på 2 og 4.

«Det er veldig fint at stadig flere musikanter tar barn på alvor med musikken sin – Du og jeg og vi 2-3-4 er et nytt strålende eksempel på det.»

Tor Hammerø

Hør sangene her:

Med kjente låter som Krokodille i baksetet, En Kantra Køntri Kontrabass, og Min beste venn. Liker du Knutsen og Ludvigsen, liker du dette.

Du får møte Fru Rosenstrøm som planlegger å rane banken, Regnskyen som er tissatrengt og Rotta Ronny som er lei av kebab og drømmer om sushi dagen lang.

«Universet deres er faktisk ikke helt ulikt Knutsen og Ludviksens folkekjære oppskrift. […] de anerkjenner og spiller på de yngre publikummets premisser.»

Embret Rognerød, Periskop

Tre musikere i forestillingen Du og jeg og vi 2-3-4