Billettsalg og nye åpningstider

Offisiell åpning av «nye» Bærum Kulturhus 18. september.

Bærum Kulturhus er stengt pga ombygging til og med  18. september 2014.

Billettluken til Bærum Kulturhus er betjent fra Sandvika Teater til og med 18. september.

Åpningstider billettluken Sandvika Teater:

- Tirsdag - fredag: kl. 11 – 16.00.

- Lørdag: Stengt

- Lørdag 30. august – under Byfesten, er det åpen billettluke foran Bærum Kulturhus fra kl. 11 – 16.

19. – 20. september er «nyåpningsdager» i Bærum Kulturhus med omvisninger, smakebiter og overraskelser +  timesalg av billetter til kr. 25,-

Fra 23. september vil kafeen i Kulturhuset selge billetter mellom kl 11 – 16 (tirsdag – lørdag).

Billettkontoret i Bærum Kulturhus er åpent for telefonhenvendelser mellom kl. 11 – 16 (tirsdag – fredag) telefon 815 11 777.

Det er billettsalg 1 time før forestillinger fra billettluken i Bærum Kulturhus til forestillinger i Store Sal, Underhuset og Foajéscenen.

Billettluken i Sandvika Teater er åpne 1 time før forestilling i Sandvika Teater og Lille Scene.